Nabídka a rozsah služeb pro developery
Nejdůležitějším a prvním krokem k úspěchu je zjištění a analýza potřeb developera. Na základě těchto potřeb a zkušeností realitní kanceláře je potom celý obchod nastaven a veden.
Příprava projektu
- Analýza poptávky
- Cenová analýza nabídky
- Aktivní spolupráce při realizaci plánování dispozičních řešení a typů bytů
- Aktivní spolupráce s dotčenými úřady
Tržní odhad nemovitosti zhotovený srovnáním nabídek podobných nemovitostí v inzerci, srovnáním prodaných podobných nemovitostí za období jednoho roku a velikostí poptávky po podobných nemovitostech. Srovnání dalších developerských projektů. Analýza potřeb klientů.
- Náběr a nafocení nemovitosti
- Zpracování grafické,
- Zpracování internetové prezentace nabídky
Zjištění veškerých informací ohledně nabídky, zajištění fotografické dokumentace, zpracování inzerce a reklamních letáků, zpracování nabídky pro emailing, marketing
- Definice lokality, produktu a cílové skupiny
- Inzerce
- Statistiky
- Aktivní marketing
Zpracování inzertních letáků a vyhodnocení způsobu a cílové skupiny pro informování letáky. Inzerce na realitních serverech. 14ti denní zasílání statistik a informací o zájmu, o počtu shlédnutí inzerce, o aktivním marketingu apod. Aktivní zasílání emailů s nabídkou, párování poptávek, letáky do schránek v okolí, plachty. Vyhledání akcí a možnosti prezentace formou zábavní aktivity – nafukovací hrad s aktivním nabízením letáků, letáky na každé takové zábavní akci. Letáky v dopravních prostředcích.
Vlastní prodej
- Jednání s klienty, prohlídky, telefonní kontakt
- Podpis rezervační smlouvy
- Projednání a zajištění hypotečního úvěru
- Podpis/zajištění podpisu smlouvy o smlouvě budoucí kupní a kupní smlouvy
- Spolupráce při vyhotovení prohlášení vlastníka a samotné kolaudaci
Zajištění prohlídek nemovitostí, telefonní kontakty, jednání s klienty a informování, sjednávání schůzek, odpovědi na dotazy, předávání materiálů. Zpracování smlouvy, rezervační poplatek, schůzky, jednání. Financování prostřednictvím RE/MAX hypotéky, zajištění podkladů pro hypotéku, LV, mapka, ostatní podklady. Vyhotovení prostřednictvím advokáta smlouvy o smlouvě budoucí a následně i kupní smlouvy. Zajištění podpisů, zajištění podkladů pro smlouvy. Vklad kupních smluv na katastr nemovitostí, následné hlídání vkladu a informování klientů. Předání nemovitostí.